اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جان فدا| جدی: حاج قاسم مجری پیوند دیپلماسی و میدان بود

نماینده شیروان در مجلس گفت: تا زمانی که ایدئولوژی جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت جریان دارد باید مسئله دیپلماسی مقاومت دنبال شود و سردار سلیمانی مجری همین ایدولوژی و مکتب فکری بود که قطعاً باید این مسیر ادامه پیدا کند.

جان فدا| جدی: حاج قاسم مجری پیوند دیپلماسی و میدان بود

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: موضوع حاج قاسم بحث شخصیت نیست، بلکه بحث یک جریان و یک تفکر است و باید از این منظر نسبت به این شهید والا مقام سخن به میان آورد.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم در پیوند دیپلماسی و میدان خاطر نشان کرد:حاج قاسم در حوزه دیپلماسی بین المللی و دیپلماسی مقاومت بر اساس تامین منافع ملی توام با تولید قدرت عمل می‌کرد و در این زمینه توانست دستاوردهای بسیار مطلوبی برای جمهوری اسلامی داشته باشد.

* حاج قاسم نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت کشور و منطقه داشت

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: تا زمانی که ایدئولوژی جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت جریان دارد باید مسئله دیپلماسی مقاومت دنبال شود و سردار سلیمانی مجری همین ایدولوژی و مکتب فکری بود که قطعاً باید این مسیر ادامه پیدا کند.

جدی ادامه داد: اگر امروز نقطه قوتی داریم به خاطر همین نگاه و همین تفکر و دیپلماسی و میدان است که به دلیل توانمندی های حاج قاسم آن را کسب کردیم وگرنه با وضعیتی که ما با کشورهای غربی و آمریکا داریم، قطعاً با مشکلاتی مواجه می شدیم. تنها امید منطقه و کشورهای محور مقاومت همین نگاه حاج قاسم است وگر نه منطقه با مشکلات زیادی مواجه می شد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت کشور و منطقه داشت، گفت: اگر ایران با فرماندهی حاج قاسم در منطقه حضور نداشت، قطعا منطقه و کشور با مشکلات جدی مواجه می‌شد و این چتر حمایتی ایران و رشادت های بی حد و حصر حاجق قاسم بود که توانست منطقه و کشور را از هر گزندی مصون بدارد.

پابان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول